Márkánk története

A kezdetek kezdete

Paula Kent

AZ ÖRÖKSÉGÜNK EGY OLYAN NŐTŐL SZÁRMAZIK, AKI HITT ABBAN, HOGY A VALÓDI ERŐ A TUDOMÁNYBAN REJLIK.

A fiatal színésznő, Paula Kent, fodrászával és kozmetikai vegyészével, Jheri Reddinggel együtt 1960-ban megalapítja a REDKEN céget (REDding és KENt) és közösen megkezdik a márka három alapelvén nyugvó termékek gyártását:

  • 1

    Enyhén savas pH-érték

    Termékeink 4,5-5,5 közötti pH-értéke tökéletes harmóniában áll a haj és a fejbőr természetes pH-értékével.

  • 2

    VÍZ ÉS  PROTEINEK

    A hajrostok legfőbb építőkövei, amelyek meghatározzák, hogy milyen egy haj textúrája és megjelenése.

  • 3

    FODRÁSZOK AJÁNLÁSÁVAL

    Fodrászaink szakértelme a haj és fejbőr diagnózisa során semmivel sem pótolható.

Márkánk története

A REDKEN TÖRTÉNELMET ÍR

REDKEN COLOR MANTRA

AZ EGYEDÜLÁLLÓ HAJFESTÉS TITKA

A Redkennél másképp festjük a hajat. A Redken Color Mantra a haj egyes zónáinak sajátosságait veszi alapul. A teljes hajhosszt 3 zónára osztjuk. Minden zóna eltérően fogadja be a hajfestéket, a haj állapota szerint. A zónák lényegének megértése segít a hajrostok egészségének megőrzésében és az egyenletes színeredmény elérésében.

image/svg+xml 3 2 1

1. SZEKCIÓ

A hajtő területe, a hajszál kb. első 1,5 cm- re.

2. SZEKCIÓ

A hajrost középső része, ott kezdődik, ahol az 1. zóna véget ér és ott ér véget, ahol a hajtincs.

3. SZEKCIÓ

A hajrost rendkívül porózus része, amely túlnyúl a vállakon. Nem minden hajnak van 3. zónája.

i

A COLOR MANTRA A HAJROSTOK EGYES ZÓNÁINAK pH-ÉRTÉKÉBŐL INDUL KI

Minden zóna eltérően fogadja be a hajfestéket, a haj állapotának függvényében. Gondoskodunk a hajrostok legérzékenyebb részeinek épségéről is. A savas és lúgos kémhatású formulák kombinálásával maximalizáljuk a színeredményt és minimalizáljuk a hajrostok sérülését.