A REDKEN MÁRKÁRÓL

A REDKEN MÁRKA BEMUTATÁSA

A Redken a divat, a tudomány és az inspiráció egyedülálló ötvözésével New York utcáinak atmoszféráját, energiáját és stílusát viszi el a szalonokba. Az USA vezető márkájaként a Redken elkötelezett a fodrászok támogatása mellett. Innovatív termékeinek és egyedi igényekre szabott oktatási programjának segítségével fogalmazta meg mottóját: "Képezd magad, Fejleszd üzleted, valósítsd meg önmagad!" Miután 1993-ban a L'Oréal megvásárolta a márkát, a Redken átköltözött a napfényes Kaliforniából New York 5. Avenue-ra, ahol nagyon erős kapcsolatot épített ki a divathetek top tervezőivel. Manapság a Redken-t világszerte úgy ismerik, mint a divatot diktáló, a városi stílus megformáló márka, mely világvezető a professzionális hajápolók és szolgáltatások piacán. A márka motorját a tehetséges szakemberek, a legjobb fodrászokkal kialakított szoros kapcsolat és a kimagasló kutatási és fejlesztési eredmények jelentik.

A Redken termékeket több, mint 50 országban csak professzionális szépségszalonokban, fodrászszalonokban lehet kapni.