A Redken idén ünnepli fennállásának 60. évfordulóját!

banner

IDÉN ÜNNEPELJÜK MÁRKÁNK 60. SZÜLETÉSNAPJÁT! Már évtizedek óta élvezhetjük annak a márkának a támogatását, amelyet megalapítása óta a tudomány, a szalonokban dolgozó szakemberek ajánlásai és a haj, valamint a fejbőr pH-értékének, továbbá a fehérje és a víz megfelelő arányának mélyreható ismerete alapján létrehozott termékek vezérelnek és hajtanak előre. MI VAGYUNK A REDKEN, AZ A HAJKOZMETIKAI MÁRKA, AMELYNEK SZÍVE NEW YORKBAN DOBOG. ÖSSZEKÖT MINKET AZ INSPIRÁCIÓ, AZ INNOVÁCIÓ, A TANULÁS IRÁNTI VÁGY ÉS A FODRÁSZMESTERSÉG IRÁNTI SZENVEDÉLY.

TÖRTÉNETÜNK KEZDETE

A fiatal Paula Kent színésznő (a Redken márka megalapítója) haja vékony szálú, fejbőre érzékeny volt. Éppen ezért az ötvenes években oly népszerű szőkített és tupírozott frizurák számára igazi kínszenvedést jelentettek. A fodrász termékek a legtöbb esetben allergiás reakciót váltottak ki nála, és nem volt olyan bőrgyógyász, illetve fodrász, aki segíteni tudott volna rajta. Akárhányszor feltette a kérdést: „Mit tartalmaz ez a termék?”, mindig a következő választ kapta: „Fogalmunk nincs, még soha senki nem mondta el nekünk.” Paulat nem hagyta nyugodni a gondolat, miszerint: „Biztos, hogy több millió ember él a világon, aki mindent megadna azért, hogy olyan termékeket használhasson, amelyek nem idéznek elő allergiás reakciókat. A professzionális fodrászoknak ismerniük kell a haj, valamint a fejbőr kémiai tulajdonságait, illetve ismerniük kell a termékek összetételét, annak érdekében, hogy a haj gyönyörű és egészséges lehessen.” Paula Kent, fodrászával és kozmetikai vegyészével, Jheri Reddinggel együtt megalapította a REDKEN céget (a cég neve a két alapító vezetéknevének első három betűjéből tevődik össze - REDding és KENt).

A termékek megalkotásakor három fontos tényezőt tartottak szem előtt:

ENYHÉN SAVAS pH-ÉRTÉK (4,5 - 5,5 KÖZÖTTI pH A HAJ ÉS A FEJBŐR TERMÉSZETES SAV-BÁZIS EGYENSÚLYÁNAK MEGŐRZÉSÉÉRT)

FEHÉRJE POLIPEPTIDEKET TARTALMAZÓ TERMÉKEK, AMELYEK PÓTOLJÁK MINDAZT, AMIT A HAJ ELVESZTETT

A TERMÉKEK HASZNÁLATA KIZÁRÓLAG PROFESSZIONÁLIS FODRÁSZOK AJÁNLÁSA ALAPJÁN TÖRTÉNIK

#MIVAGYUNKAREDKEN

A Redken ez alatt a 60 év alatt hatalmas utat tett meg. Azonban az, amire márkánk épül, azaz a termékportfólió, a szolgáltatások és a képzések változatlanul a Redken alap építőkövei, amelyek továbbra is megmaradtak a gyökereknél, tehát Paula Kentnél, aki már annak idején alapjaiban megváltoztatta a professzionális hajápolási termékek piacán uralkodó játékszabályokat. Szívünkből immár kitörölhetetlen a kultúrák bámulatos keveredéséről és végtelenül inspiráló hatásáról híres NYC atmoszférája és energiája. Megingathatatlanul elköteleztük magunkat a Redkentől elválaszthatatlan Color Mantra, valamint a szakmai képzések iránt, amelyek segítségével szalonfodrászaink KÖNNYEBBEN FEJLESZTHETIK TUDÁSUKAT, NAGYOBB JÖVEDELEMRE TEHETNEK SZERT ÉS EZÁLTAL JOBB ÉLETET ÉLHETNEK.

AJÁNDÉK NÉLKÜL NINCS SZÜLINAP!

Mivel ezekben a nehéz időkben nem tudtunk személyesen találkozni, a kerek évforduló alkalmából karácsony előtt küldtük szét az ajándékokat a virtuális Redken Mikulás segítségével. Boldogok vagyunk, ha örömet szerezhetünk nektek, és bízunk benne, hogy 2021-ben erre sokkal több alkalom nyílik majd és hogy személyesen is találkozhatunk veletek, márkánk fodrászaival! ❤

❤ ❤ ❤